.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
59 کشته و زخمی در جاده های گیلان برجا ماند

سرپرست پلیس راه استان گیلان گفت: در سه روز گذشته 97 حادثه رانندگی در جاده های استان رخ داد که بر اثر این حوادث 52 نفر مجروح و هفت نفر کشته شدند.

سرهنگ مجید جمشاد در گفتگو با مهر افزود: این حوادث متاسفانه به دلیل بی دقتی و عدم رعایت مقررات توسط برخی از رانندگان سهل انگار و خطر آفرین رخ داده است.

وی اظهارداشت: از مجموع 97 تصادف رانندگی 54 فقره منجر به خسارت مالی و در 53 تصادف دیگرنیز 52 نفر مجروح و هفت نفر کشته شدند.

سرپرست پلیس راه گیلان گفت: بیشترین دلیل وقوع تصادف در این مدت نداشتن توجه به جلو، عدم رعایت حق تقدم و سرعت مطمئنه بوده است.

وی همچنین ابا اعلام اینکه در این مدت پلیس راه استان برای کنترل رانندگان ماجراجو بیش از 10 هزار راننده متخلف را برابر مقررات اعمال قانون کرده است، افزود: علاوه بر این 114 دستگاه خودرو و 170 دستگاه موتورسیکلت به علت تخلفات توقیف و 193 راننده اعزام به دادگاه شدند.

جمشاد در ادامه از تمام رانندگان خواست با رعایت مقررات و توجه بیشتر به امر رانندگی در زمان تردد در جاده ها از تکرار وقوع حوادث جلوگیری کنند.

وی یادآور شد: در این مدت فقط از مسیر جنوب به شمال عوارضی آزاد راه رشت - قزوین بیش از 170 هزار خودرو به سمت شمال تردد کردند/1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.